czwartek, 2 kwietnia 2015

Dawno mnie nie było

Cześć.
    Dawno mnie tutaj nie było mnie trochę, ale wreszcie skończyłam Lidzi sweterek. Myślę, że przydałby się do niego cienki paseczek. A tak wygląda efekt. Luźny i puchaty, z kapturkiem. Niestety zdjęcie nie oddaje jego uroku. Wrzuce inne jak tylko Lidka da się w nim sfotografować. :-)


W czasie gdy nie pisałam, udało mi się wydziergać również sweterek dla Kacperka (2 lata). Jakiś czas temu kupiłam włóczkę akrylową melanż biało- niebiesko- zielony.I o niej zapomniałam. Znalazłam w ferworze domowych porządków i wpadł mi pomysł na wiosenny sweterek chłopięcy. Uznałam, że kolor będzie wystarczającą ozdobą, więc sweterek postanowiłam zrobić również ściegiem gładkim. Rękawy, dół oraz przy szyjce wykończyłam ściegiem ściągaczowym. A oto efekt: wiosenny sweterek dla Kacperka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz